dinsdag 19 augustus 2014

Lowlands achter de rug en gewoon weer verder!!

Zo na een heerlijk weekend vol kadootjes (Lowlands) gaat het leven gewoon weer verder!
Door beter voor mezelf te hebben gezorgd hoef ik niet zo lang te herstellen en dat is heel fijn!
Heerlijk die gezonde dingen en vooral het gevoel van,.... Ja hoor ik kan weer verder!!!!
Ik voel me heel erg fijn! Nu nog even doorgaan en de kermis ook zo overleven en dan ook gewoon weer verder en me goed voelen dan heb ik een goeie stap gemaakt!
Deze week de zaaikalender bekijken voor de moestuin en dan aan de slag even kijken of we in het najaar ook nog uit de tuin kunnen eten! Heb er zin in en ben heel erg benieuwd!
Nieuwe gezonde gerechten maken ik zal het zoveel mogelijk bij houden en gaan delen als ik het een geslaagd experiment heb gevonden!
Zet m op allemaal en tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten