donderdag 20 februari 2014

Moestuin

Ik denk er al een tijdje over maar vond het in mijn eentje teveel werk. 
Maar nu is het zover ik ging opzoek naar een moestuin en kwam daarbij wat mensen tegen die dat best samen wilde doen! 
Dus we hebben nu op een mooie zonnige plek in de buurt een beste moestuin!
Nu moeten wij als groentjes natuurlijk nog een heleboel leren maar ik heb er ontzettend veel zin in. Had vorig jaar al wat zaden gekocht nu nog wat extra zaden. 
Ik wil van start!
Ben nu paprika aan het opkweken via jelle's makkelijke moestuin methode.
Morgen zet ik de basilicum ernaast. 
Even kijken hoe het allemaal werkt:-) 
Dus ik zal jullie af en toe op de hoogte houden hoe het met mijn gezonde moestuin gaat en wat voor tegenslagen we hebben,... het word vast leuk!
Hierbij een foto van ons nog lege moestuin. 
Dus daar kunnen we vast wel wat op kwijt. Eerst maar omploegen zondag. 😃

Geen opmerkingen:

Een reactie posten